Pages

poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Tour de Pologne w Bydgoszczy.


Nie co dzień jest okazja na żywo pooglądać czołowe ekipy kolarskie świata. Dlatego też obecność na finiszu pierwszego etapu tegorocznego Tour de Pologne była obowiązkowa dla każdego sympatyka kolarstwa w Bydgoszczy. Ustawiłem się więc za finiszem gdzieś po godzinie 17 i grzecznie oczekiwałem przyjazdu kolarzy. Ci, mimo iż etap płaski, z powodu pogody mieli wczoraj mocno pod górkę, ale dotrzeć w końcu musieli, więc i w okolicach godziny 19 dotarli. Atmosfera imprezy bardzo sympatyczna, na szczęście wszechobecne wczoraj burze łagodnie obeszły się z okolicami mety przy Bibliotece UKW. 
 
Był to mój drugi etap Tour de Pologne, dwa lata temu podziwiałem kolarzy w Zakopanem pod Wielką Krokwią, gdzie wygrał wówczas Ben Swift ze Sky. Ten sam kolarz nieco ucierpiał na wczorajszym etapie i Bydgoszczy wspominać miło z pewnością nie będzie. Mocno poobijany i zmęczony przejeżdżał kolejne rundy ulicami Bydgoszczy już bez większego entuzjazmu, byle dojechać do mety. 

Pstryknąłem kilka fotek i nawet "nakręciłem" film. :)








 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz